Haalt u ook een plantje op 3 oktober tijdens Plant je plantje?

Huurdersvereniging Gendt steekt samen met WOONstichting Gendt de handen uit de mouwen in het centrum van Gendt. We helpen huurders die dat (even) niet kunnen om hun tuin netjes en mooi te maken!

We trekken op 3 oktober met gekleurde kruiwagens vol met planten het centrumgebied van Gendt in. We gaan daar aan de slag bij huurders die zich hebben aangemeld.

Voor alle huurders staat er een plantje klaar!

We hebben niet alleen planten voor de tuinen die we aanpakken. Ook voor u is er een plantje! Want een groenere tuin is een duurzamere tuin. Dit plantje kunt u bij ons ophalen tegen inlevering van de waardebon die u in de bus heeft gekregen.

• Woont u in het centrumgebied?
    Dit zijn de Christinastraat, Gerwardstraat, Wilhelminastraat, De Raalt, Irenestraat en de Beatrixstraat. Zoek ons dan 3 oktober tussen 13.30 en 16.30 uur op in de wijk.
  • Woont u ergens anders in Gendt?
    Kom dan op 3 oktober tussen 13.30 uur en 16:30 uur naar het kraampje bij ons kantoor aan de Dorpsstraat 48 in Gendt. U kunt hier ook advies krijgen over het vergroenen van uw tuin.

Maak kans op een gekleurde kruiwagen

Een aantal van de kruiwagens die we deze dag gebruiken, verloten we onder onze huurders! Wilt u kans maken? Lever dan de waardebon in én vul uw naam in. We nemen contact met u op als u één van de winnaars bent.

We zien u graag op 3 oktober tussen 13:30 en 16:30

Zo fleuren we samen Gendt op!